10 March 2010

Hari Yang Terasa Singkat

Seawal pagi aku bangun seperti hari2 kebiasaanku. Terus mencapai kain tuala dan terus ke bilik mandi. Bersiap-siap untuk pergi kerja selepas puas mengemas serba sedikit rumah ku yang ternyata berselerak. Sungguh malas aku mengemas rumah sehinggakan sedemikian rupa rumah ku. Hahahahahaha.....

Bawa motor macam nak gila sebab asyik mengejar masa untuk sampai ke pejabat. Maklumlah...terlewat. Namun aku sempat punch dulu sebelum sampai waktunya. Rasa macam sekejap je kat pejabat. tup...tup...aku dah ada kat rumah sekarang nih...apa nak jadi laa...hidup aku macam nih je tiap2 hari....kejar klien...tapi dia buat tak endah je...dah laa kita nk tolong bayarkan utk dia...dia buat tak endah je...

adoi laa...last2...aku buat xtau je kat dia...baru dia tau...tggu laa bila dah kena depan hidung nnt...baru dia sedar kot...betapa pentingnya punctual buat bayaran....

No comments:

Post a Comment