05 September 2009

THE BEGINNING....

Setelah sekian lama aku menanti, akhirnya lahirlah blog aku yang pertama. Diharap dengan kehadiran blog ini dapat menghangatkan lagi suasana blog yang sedang hangat diperkatakan sekarang ini. Namun begitu, aku perlu memberikan tema kepada blog aku ini. Rasanya mungkin bertemakan kepada keluarga aku. Insyaallah..moga Allah memberikan kepada aku untuk menyumbang apa yang termampu kepada blog ini.

Aku sungguh berbesar hati dengan kehadiran blog ini. Semoga kalian dapat menyokong aku menyumbangkan apa yang terbaik buat tatapan kalian. Dan semestinya, bermula detik ini, aku akan lebih memberikan sumbangan daripada menerima sumbangan. Dengan doa dan lafaz "Bismillahirrahmanirrahim" aku mulakan perjalanan blog aku ini. Insyaallah....

No comments:

Post a Comment